« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad sesji Rady Miejskiej w Łopusznie i stwierdzenie quorum.

3. Projekt uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łopusznie:

a) przedstawienie wniosku o odwołanie Przewodniczącego Rady Miejskiej w Łopusznie

b) powołanie komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia głosowania tajnego

c) głosowanie

d) podjęcie uchwały

4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej w Łopusznie.

5. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Łopuszno z pracy za okres pomiędzy sesjami Rady.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w następujących sprawach:

c) zmiany uchwały Nr XLII/350/2022 w sprawie opłat za pobyt dziecka w żłobku gminnym, maksymalnej wysokości opłaty za wyżywienie oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od ponoszenia opłat,

d) zmiany Uchwały nr LIV / 458 / 2024 z dnia 26 stycznia 2024 r. w sprawie uchwalenia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Łopuszno na 2024 rok”,

e) zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których zarządzającym jest Gmina Łopuszno,

f) wyrażenia zgody na umowę najmu aktywów trwałych zlokalizowanych na części nieruchomości położonej w obrębie /0001 / Łopuszno, oznaczonej działką nr 422/34 będącej w użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Łopusznie na rzecz działalności w zakresie profilaktyki i usług medycznych skierowanych do osób ze schorzeniami słuchu,

g) uchwalenia rocznego Programu Współpracy Gminy Łopuszno z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025,

7. Sprawy różne.

8. Zakończenie obrad sesji Rady Miejskiej w Łopusznie.

« Powrót do strony głównej